Verònica Ruiz inaugura el “Congrés d’Arts Escèniques: realitat o ficció” en l’espai cultural El Menador

  • El Congrés tindrà lloc durant els dies 5 i 6 de febrer, amb debats i tallers programats per les dues jornades de la trobada

VilaWeb
06.02.2019 - 09:39

La regidora de Cultura de l’Ajuntament de Castelló, Verònica Ruiz, ha inaugurat el ‘Congrés d’Arts Escèniques: realitat o ficció’ a Castelló, organitzat per l’Associació d’Empreses d’Arts Escèniques del País Valencià (AVETID), amb la col·laboració de la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Castelló i la Universitat Jaume I. “Dos dies plens d’activitats que faran de Castelló l’epicentre de les arts escèniques durant dues jornades de xerrades i debats de reflexió sobre el sector” ha explicat la regidora.

El congrés tindrà lloc durant el dimarts 5 i el dimecres 6 de febrer en el Menador, on professionals de les arts escèniques, institucions públiques i representants de diverses companyies es reuniran durant els matins dels dos dies amb taules de debat per donar a conèixer les seues iniciatives.

Durant les vesprades es realitzaran dos tallers, el dimarts 5 de 17.30 a 20.30 hores sobre la distribució d’arts escèniques, i el dimecres 6 de febrer, de comunicació a través de les xarxes socials de 16.00 a 19.00 hores.

“Amb aquesta trobada es pretén ajudar i visibilitzar la professió des d’un punt de vista més teòric, ja que a través de les taules rodones els agents del sector podran estudiar l’estat actual de la professió a través de les experiències professionals dels representants de les companyies aquí presents” ha manifestat Verònica Ruiz.

La regidora de Cultura participarà el dimecres 6 de febrer a les 12,30 hores en les conferències programades dintre de les activitats del Congrés.

 

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem