16.03.2017 - 17:45
La regidora i presidenta del Patronat Municipal de Festes, Sara Usó, ha presentat junt amb Fernando Sos, de l’equip de Patrocinis de la Junta de Festes, i Juan Carlos Navarro, director de Relacions Externes i Mitjans de Comunicació de BP una edició especial de 15.000 polseres per a la Romeria de les Canyes. Navarro ha explicat que aquesta és una de les iniciatives impulsades per BP per a commemorar el 50 aniversari de la implantació de la refineria a Castelló.
El director de Relacions Externes de BP ha explicat que la polsera porta per lema ‘Som de Castelló’ i el seu disseny evoca la participació popular en la Romeria de les Canyes a més d’incorporar el logo de l’empresa. La polsera, que s’edita per coincidir amb el 50 aniversari de la instal·lació de la refineria en el Serrallo, es repartirà en el Segon Molí el diumenge a partir de les 8.30 del matí per a les persones que participen en la Romeria fins a esgotar existències.
A més d’aquesta acció en la Romeria de les Canyes, que aquest diumenge estrena la seua declaració com a Bé d’Interès Cultural Immaterial per part de la Generalitat, l’empresa també col·labora en el Cos Multicolor i el Magdalena Vitol. En aquest sentit, Fernando Sos ha agraït que “BP haja redoblat la seua col·laboració amb la Junta de Festes i amb les festes de la Magdalena enguany coincidint amb la seua 50 aniversari”.
Per la seua banda, la regidora de Festes ha subratllat la importància d’aquest tipus de col·laboracions en les festes fundacionals. “Els patrocinis ajuden a fer de la Magdalena unes festes encara més populars”, ha dit Usó, qui ha fet extensiu l’agraïment a la resta d’entitats col·laboradores i patrocinadors i ha reconegut el treball de la Junta de Festes en aquest àmbit.