Reconeixement als ajuntaments de la Xarxa Isonomia per a la Igualtat Efectiva de Dones i Homes

  • Per Castello han assistit l'alcaldessa Amparo Marco i la regidoria d'Igualtat Ali Brancal

VilaWeb
18.11.2015 - 14:42

L’alcaldessa de Castelló, Amparo Marco, i la regidora d’Igualtat, Ali Brancal, han assistit a l’acte de reconeixement als ajuntaments de la Xarxa Isonomia per a la Igualtat Efectiva de Dones i Homes, que ha tingut lloc aquest matí en el Paranimf de l’UJI.

Marco ha agraït el reconeixement que ha rebut durant l’acte l’Ajuntament de Castelló i ha volgut destacar “el treball realitzat per la Fundació Isonomia, que actua com a consciència crítica de la societat i ha impulsat a les institucions polítiques a sumar-se a la lluita per la igualtat”.

L’alcaldessa també ha afirmat que “les institucions públiques tenim l’obligació de dedicar tots els esforços materials i humans possibles per a lluitar contra una realitat que ens avergonyeix: els assassinats de dones a les mans de les seues parelles” i ha posat l’accent en la importància de fomentar la prevenció i sensibilització des d’edats primerenques.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem