Nomdedéu presenta un servei d’atenció a la ciutadania a través de la plataforma WhatsApp

  • El servei 010 ofereix ara la possibilitat de fer consultes sobre la ciutat i els serveis de l'Ajuntament per missatgeria gratuïta

VilaWeb

Redacció

06.04.2016 - 08:11

 

El vicealcalde i regidor de Transparència i Modernització, Enric Nomdedéu, ha presentat  en roda de premsa un nou servei d’atenció ciutadana: un nou canal de comunicació mitjançant el Servei d’Informació Ciutadana 010Whatsapp, que permet la difusió de missatges entre l’Ajuntament i la ciutadania de manera gratuïta.

Així, els ciutadans i ciutadanes de Castelló podran, a partir d’ara, realitzar qualsevol consulta sobre la ciutat, els serveis oferits per l’Ajuntament, informació de caràcter administratiu, institucional, tràmits, consultes especialitzades i diferents actes de la vida social i cultural de la ciutat que puguen ser d’interès per als veïns i visitants a través de la plataforma gratuïta de missatgeria WhatsApp.

La iniciativa és un nou pas de les Regidories de Transparència i Modernització “perquè l’Administració Local siga més transparent, eficaç i propera”, ha destacat Nomdedéu. Per al vicealcalde es tracta “d’obrir una nova finestreta d’informació i relació bidireccional amb la ciutadania que tracta de millorar el sistema d’atenció que presta l’Ajuntament i les relacions del mateix amb els ciutadans i ciutadanes de Castelló”.

Per poder accedir a aquest servei gratuït és necessari donar-se d’alta en la web municipal, accedint a l’apartat Servei d’Informació Ciutadana 010Whatsapp, dins d’Atenció al Ciutadà (http://www.castello.es/web30/pages/generico_web10.php?cod1=15&cod2=1331). A continuació cal emplenar el formulari d’alta indicant el nom, els dos cognoms, DNI i número de telèfon i acceptar les condicions d’ús.

Una vegada registrat, l’alta en el servei serà efectiva a partir de la recepció d’un missatge de benvinguda a través de la plataforma WhatsApp. És necessari agregar el número del Servei d’Informació Ciutadana 010WhatsApp als contactes del dispositiu mòbil per a poder rebre correctament els missatges, ja que pot fallar si no se segueix aquest pas. A partir d’ací es pot realitzar qualsevol consulta a l’Ajuntament mitjançant la plataforma gratuïta de missatgeria.

Gràcies a aquesta novetat l’usuari podrà rebre enllaços a la web www.castello.es o qualsevol altra pàgina, pdfs, textos informatius llargs o curts quan el ciutadà no puga anotar o estiga itinerant, imatges o cartells d’activitats culturals, esportives, comercials i d’oci o enllaços a vídeos de l’Ajuntament, entre uns altres.

El servei d’atenció ciutadana a través de WhatsApp es prestarà en horari de 8.00 a 14.00 hores de dilluns a divendres, per la qual cosa els missatges que es reben fóra d’aquest horari es contestaran el següent dia laborable en aquest mateix horari.

Cal recordar que aquest servei se suma als anteriorment oferits a través del telèfon 010 (964 226 010 si es telefona des de fora de la ciutat de Castelló) i del correu electrònic info@castello.es.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 75 € l'any

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem