L’Ajuntament de Castelló condemna l’atemptat terrorista de Barcelona

  • La plaça Major acollirà demà divendres, a les 12 hores, un minut de silenci en solidaritat amb les víctimes

VilaWeb
17.08.2017 - 19:25
L’Ajuntament de Castelló condemna el bàrbar atemptat registrat a la ciutat de Barcelona i trasllada el seu condol a les famílies de les persones mortes i les ferides en el tràgic atemptat de la Rambla, als quals envia tot l’ànim i la solidaritat en aquests moments terribles.
L’alcaldessa, Amparo Marco, ha afirmat que “avui totes les ciutats  som Barcelona i ens unim al dolor de les víctimes, al mateix temps que reafirmem la unitat d’acció per a lluitar contra els qui volen recórrer a la violència per a acabar amb la convivència i la pau”.

La ciutat de Castelló mostrarà demà divendres el seu rebuig absolut al terrorisme, com ha fet sempre, en la plaça Major, a les 12 hores, en un minut de silenci, en el qual reafirmarà el sentir de la ciutadania en defensa de la democràcia, la llibertat, la llei i la justícia.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem