22.09.2020 - 15:59
La campanya ‘Gràcies’, posada en marxa per la Regidoria d’Innovació Comercial de l’Ajuntament de Castelló el mes d’agost passat amb l’objectiu de dinamitzar i incentivar les compres en el comerç local i de proximitat de Castelló ha tancat amb 260.000 euros realitzats en adquisicions en els establiments dels diferents districtes de la ciutat.
L’edil d’Innovació Comercial, David Donate, ha recordat que aquesta iniciativa es va posar en marxa per a promoure les compres en els comerços de proximitat en època estival i que la campanya es va posar en marxa abastant tots els districtes de la ciutat.
En total, des del 5 d’agost al 15 de setembre, han participat en aquesta campanya prop de 6.000 persones que han realitzat compres per 260.000 euros, amb una mitjana de 46 euros per cada compra que ha participat en la campanya ‘Gràcies’. Donate ha explicat que, per a participar, era necessari realitzar compres superiors a 10 euros en els comerços locals i participar en un sorteig per a guanyar un dels 50 xecs regal per valor de 100 euros, deu per cada districte de la ciutat.
Així, l’Ajuntament de Castelló ha repartit 5.000 euros en 50 xecs per a gastar en els comerços en els quals es va realitzar la compra guanyadora del sorteig, que va ser celebrat davant notari el passat 17 de setembre.