JovesPV qüestiona la idoneïtat del model de patrocini de concerts de Magdalena

  • L'organització juvenil considera que les actuacions musicals promogudes per l'ajuntament han de mantenir-se obertes al públic i deslligar-se de campanyes promocionals d'empreses particulars.

VilaWeb
28.02.2018 - 08:59

JovesPV – Castelló considera que el model de patrocini de l’actuació musical del diumenge de Magdalena, encapçalada per La Casa Azul, “no resulta coherent amb l’esperit d’unes festes obertes a tota la ciutadania”. L’organització juvenil del BLOC i Gent de Compromís defensa un model de festa integrador, participatiu i sense entrebancs per cap col•lectiu. En eixe sentit, considera que el patrocini d’Amstel “dificulta l’entrada lliure al concert de diumenge 4 de març”, ja que exigeix al públic consumir prèviament productes de la marca per aconseguir la polsera d’accés.

Amb tot, l’organització demana a l’equip de govern que treballe per a promoure “un model festiu sostenible i gratuït, que no depenga del pagament indirecte d’entrades” a través de campanyes externes perquè així “no es garanteix la igualtat d’oportunitats d’accés i es limita el caràcter popular de la festa”, defensen.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem