JovesPV qüestiona la idoneïtat del model de patrocini de concerts de Magdalena

  • L'organització juvenil considera que les actuacions musicals promogudes per l'ajuntament han de mantenir-se obertes al públic i deslligar-se de campanyes promocionals d'empreses particulars.

VilaWeb

Redacció

28.02.2018 - 08:59

JovesPV – Castelló considera que el model de patrocini de l’actuació musical del diumenge de Magdalena, encapçalada per La Casa Azul, “no resulta coherent amb l’esperit d’unes festes obertes a tota la ciutadania”. L’organització juvenil del BLOC i Gent de Compromís defensa un model de festa integrador, participatiu i sense entrebancs per cap col•lectiu. En eixe sentit, considera que el patrocini d’Amstel “dificulta l’entrada lliure al concert de diumenge 4 de març”, ja que exigeix al públic consumir prèviament productes de la marca per aconseguir la polsera d’accés.

Amb tot, l’organització demana a l’equip de govern que treballe per a promoure “un model festiu sostenible i gratuït, que no depenga del pagament indirecte d’entrades” a través de campanyes externes perquè així “no es garanteix la igualtat d’oportunitats d’accés i es limita el caràcter popular de la festa”, defensen.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 75 € l'any

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem