26.05.2020 - 15:35
La Regidoria d’Innovació Comercial ha posat en marxa el Pla de Formació 2020 que enguany ha derivat a la via online per a oferir al sector comercial de Castelló una oferta de cursos sobre noves eines i canals de fidelització. El programa formatiu consta d’una desena de cursos que es desenvoluparan fins a finals d’any i que s’impartiran a través de la Cambra de Comerç.
El regidor d’Innovació Comercial, David Donate, ha explicat que aquest pla formatiu s’ha pensat per a dotar de noves eines als xicotets comerços o locals de proximitat de la ciutat com la venda a través de whatsapp, l’atracció de clients mitjançant telefonia mòbil o l’ús de xarxes socials com Instagram per a potenciar els seus comerços. “Des de la regidoria busquem sempre oferir una formació que cobrisca les necessitats dels nostres comerciants i que facilite les eines necessàries per a guanyar en competitivitat”, ha indicat Donate. El regidor ha apuntat la idoneïtat de cursos com els d’utilització de xarxes socials i noves formes de fidelització mitjançant eines digitals. “El tancament obligat de comerços decretat per l’estat d’alarma ha evidenciat que el xicotet comerç ha d’adaptar-se i potenciar nous canals de venda, des de la regidoria facilitarem les eines necessàries per a això”, ha apuntat.
El pla formatiu es realitzarà de manera en línia i gratuïta a través de la plataforma Go To Training de la Cambra de Comerç de Castelló. Els cursos programats, així com la sol·licitud d’inscripció, podran realitzar-se a través de la web de la Cambra de Comerç.
L’oferta formativa ha arrancat aquesta setmana amb el curs ‘Instagram per al teu comerç’ i es prolongarà els mesos següents amb tallers com a ‘Presentació tv/gtv Instagram’, ‘Comerç sostenible-Consum responsable’, ‘Fixació de preus i gestió de resultats’, ‘Venda per whatsapp’ i ‘Atracció de clients mitjançant telefonia mòbil’.
Els cursos no tenen límit de participants. Aquells interessats hauran d’inscriure’s i des de la Cambra de Comerç se’ls facilitarà les dades d’accés.