Històrics del nacionalisme i el moviment veïnal tanquen la llista de Compromís

  • Antoni Porcar, Vicent Grau i Lluïsa Pérez aniran en els darrers lloc de la llista municipal dels nacionalistes

VilaWeb
05.04.2019 - 08:51

La llista municipal de Compromís per Castelló la tancaran, avalant-la amb la seua presència, l’històric regidor de la UPV i el BLOC Antoni Porcar Gomez, el dirigent de les lluites veïnals locals Vicent Grau Reig, i la lluitadora en defensa dels Mestrets Lluïsa Perez Monferrer. Tres “pesos pesants” per a donar el seu suport a la candidatura que encapçala Ignasi Garcia.

Igualment, Ignasi Garcia ha explicat que “el número 13 de la llista, que acompanyarà i recolzarà les persones que encapçalem la llista i que vam concòrrer al procés de primaràries serà l’actual regidor d’Educació i Esports, Enric Porcar, “que ha treballat i treballa per i per a Castelló”.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 75 € l'any

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem