Finalment, avui ha aterrat el primer vol comercial a l’aeroport de Castelló

  • Fins ara, només havien aterrat alguns vols particulars, com ara els del Vila-real

VilaWeb
15.09.2015 - 10:35

Després d’anys i anys de burles i polèmica, que han arribat fins més enllà de les fronteres estatals, finalment avui l’aeroport de Castelló ha vist aterrar un vol regular. Ha estat un avió de Ryanair, amb capacitat per a 189 passatgers, que ha arribar de London Stansed, i que inaugura així la primera de les dues connexions d’aquestes instal.lacions amb aeroports britànics. Demà li tocarà el torn a l’avió provinent de Bristol.

En el camí, han quedat tantes i tantes discusions, escàndols i malbarataments. El seu impulsor, el que va ser president de la Diputació castellonenca i home fort del PP provincial, Carlos Fabra, és ara entre reixes, a la presó d’Aranjuez, empresonat per delictes relacionats amb la Hisenda pública. I, per a més inri, i després del canvi en la Generalitat, fruit de les passades eleccions, qui du ara la gestió d’Aerocas, l’empresa encarregada de l’aeroport, és el socialista Francesc Colomer, que durant anys va protagonitzar, com a portaveu de la seu formació a la Diputació, durs i greus enfrontaments amb Carlos Fabra, molts d’ells justament a propòsit de la constrcció i el no funcionament d’aquest aeroport.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 75 € l'any

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem