Festes reparteix el ‘Llibre de la Festa 2020’

VilaWeb
26.09.2020 - 20:31

El nou regidor de Festes de Castelló, Omar Braina, acompanyat de la regidora Pilar Escuder -de qui pren el relleu al capdavant del Patronat Municipal de Festes-, han fet lliurament del Llibre de la Festa 2020, el del 75 aniversari de la Magdalena. Una publicació que habitualment s’entrega la setmana prèvia a les festes fundacionals i que enguany per les circumstàncies sobrevingudes per la covid-19 no es va poder repartir.

Ara, i prenent totes les precaucions i mesures de seguretat i de protecció de la salut, el Patronat Municipal de Festes ha repartit el Llibre de la Festa en un acte a l’aire lliure, celebrat a l’esplanada del Palau de la Festa, que ha reunit representants del món de la festa de Castelló, encapçalats per la reina, Carmen Molina, la reina infantil, Gal·la Calvo, i les dames de les seues respectives corts d’honor. “Reiniciem així el cicle festiu del 2020 amb la màxima cautela i complint les mesures sanitàries”, ha explicat Omar, en el qual ha sigut el seu primer acte públic com a nou edil de Festes.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 75 € l'any

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem