21.07.2020 - 13:56
El Patronat Municipal de Festes posa en marxa a partir de demà, dia 22 de juliol, un sistema de cita prèvia per a sol·licitar la devolució del pagament de la reserva de les cadires adquirides per a les desfilades de les festes de la Magdalena 2020. L‘Ajuntament, a través del Patronat, col·labora així amb l’adjudicatària d’aquest servei en l’organització d’un sistema segur per a les devolucions.
Les persones interessades en el retorn del preu de les cadires hauran de comunicar-lo a través de correu electrònic a patronatdefestes@castello.es per a rebre un imprés que hauran d’emplenar per duplicat i presentar en les dependències del Patronat Municipal de Festes, situades en la primera planta del Palau de la Festa, en el dia i hora indicada.
Per a evitar cues, hauran de sol·licitar a partir de demà (i fins al 27 de juliol) la cita prèvia per a acudir a presentar la documentació requerida. El telèfon per a demanar la cita és el 964 232658. Des del Patronat Municipal de Festes es facilitarà un dia i hora per a la presentació de la documentació que tindrà lloc els dies 28, 29, 30 i 31 de juliol.
A la cita prèvia únicament podrà accedir una persona per cada tràmit, excepte cas de necessitat, i s’haurà de respectar totes les mesures de seguretat i prevenció davant la covid-19.
La documentació que s’haurà d’aportar és l’imprés facilitat prèviament per mail i emplenat per duplicat, tiquets de les localitats adquirides (amb còpia per al duplicat) i el document acreditatiu de la titularitat del compte en la qual es desitja que es realitze la devolució. Les persones interessades hauran d’acudir amb aquesta documentació al Palau de la Festa en el dia i hora indicat on el personal de l’empresa venedora procedirà a la tramitació i posterior devolució.
Aquelles persones que no disposen de correu electrònic poden acudir al Palau de la Festa a recollir l’imprés en horari de 9.00 a 14.00 hores, o podran descarregar-ho a partir de demà a través de la pàgina web municipal www.castello.es, en la secció de Festes.