16.11.2017 - 11:24
El pressupost del Patronat Municipal de Turisme per al pròxim any ascendirà a 1.388.750 euros després que el Consell Rector haja aprovat els comptes per a 2018. La regidora i presidenta del Patronat Municipal de Turisme, Patricia Puerta, ha destacat que “aquest pressupost servirà per a desenvolupar el Pla Estratègic de Turisme i aprofitar així el nostre potencial turístic per a consolidar Castelló com a destinació”.
Puerta ha volgut destacar la injecció econòmica de 100.000 euros que suposarà la signatura d’un conveni amb l’Agència Valenciana de Turisme “per a potenciar la promoció turística de Castelló, ajudar a situar-nos en el mapa de destinacions turístiques i consolidar el turisme com a sector de generació d’oportunitats laborals”.
L’esforç inversor del Patronat Municipal de Turisme, ha afegit la regidora Patricia Puerta, se centrarà a “impulsar el Pla Estratègic i potenciar la promoció per a posar en valor els nostres atractius turístics, que van des de la gastronomia, a les platges, la cultura, els esdeveniments esportius o també els paratges naturals”. cal destacar que el pressupost del Patronat Municipal de Turisme acumula un increment proper al 30% en aquests dos últims anys.
Tant l’alcaldessa de Castelló, Amparo Marco, com des del Patronat Municipal de Turisme, han insistit en l’aposta per prioritzar el turisme com a sector estratègic. En aquest sentit, l’edil Patricia Puerta ha coincidit amb el president de la Generalitat, Ximo Puig, i el secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, “en la importància de col·laborar entre les diferents administracions, per a potenciar un sector tan important com és el turisme, amb el clar objectiu de desestacionalitzar-lo i garantir activitat econòmica durant tot l’any”. Aquest és també un dels objectius que també es marca el Pla Estratègic de Turisme de Castelló, ha apuntat la presidenta del Patronat Municipal de Turisme, Patricia Puerta.