Dels equips castellonencs de Tercera, només el Roda guanya el seu partit

  • Castelló i Vila-real C empaten, mentre que l'Almassora i el Borriol perden, i ja són els cuers del grup

VilaWeb
13.11.2017 - 10:55

Una altra setmana negra per als equips de la Plana que juguen en el grup Sisè de Tercera. Només el Roda va vèncer el partit que l’enfrontava al Recanvis Colon, a Vila-real, i ho va fer només per un ajustat 3-2. Amb aquest resultat, l’equip vila-realenc és el vuitè classificat, amb 20 punts.

El Castelló no va passar al Castàlia de l’empat 1-1 contra l’Olímpic de Xàtiva, i ara és cinqué, amb 24 punts, a dos de la zona de promoció, i amb una afició que comença a caure en el cabreig i el desànim. I també va empatar el Vila-real C, en el seu cas 1-1 a casa contra el La Nucia, i ara és onzè, amb 18 punts.

Però la situació més tràgica és a hores d’ara la de l’Almassora i el Borriol. Els almassorins va ser derrotats a casa per un contundent 03 per l’Alzira, i amb només 10 punts són el vintè classificat, és a dir, el penúltim, a tres punts ja de la salvació. I pitjor encara ho té el Borriol, que va caure 2-0 a Ibi contra el Raig Ibenc, i amb només 8 punts de 42 possibles, ocupa la cua de la classificació del grup, a cinc punts de la salvació.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem