Cistella supera els 100.000 euros en vendes online en el comerç local a l’any del seu llançament

  • Donate destaca la consolidació del nou canal del comerç de proximitat en aconseguir una mitjana de quasi 8.000 euros mensuals

VilaWeb

Redacció

11.02.2022 - 17:21

La plataforma Cistella per a la compra i venda online de productes de proximitat en els comerços i els mercats locals de Castelló impulsada per l’Ajuntament ha superat els 100.000 euros en vendes des del seu llançament al desembre de 2020. El regidor d’Innovació Comercial, David Donate, ha destacat el creixement d’aquesta plataforma des de la seua posada en marxa fa una mica més d’un any. “Cistella va nàixer com el primer ‘marketplace’ de Castelló, per a facilitar la digitalització del comerç de proximitat i un any després s’ha consolidat entre els comerços i els i les compradores”, ha indicat.

Donate ha recordat que la plataforma va nàixer amb mig centenar de comerços adherits i ara superen els 135 de més d’una desena de categories entre alimentació, moda, salut, oci i tecnologia, papereria-llibreria, floristeries, llar, esports, etc. També s’han adherit comerços del Mercat Central i el Mercat de Sant Antoni. A més, la distribució dels productes comprats en els comerços de la ciutat, que al principi es va centrar en Castelló, s’ha ampliat a Almassora, Borriol, Vila-real, Benicàssim i Borriana. “D’aquesta manera, ampliem les possibilitats de venda dels establiments i comerços de Castelló”, ha apuntat el regidor.

Després d’un any des de la seua posada en marxa, Cistella ha acumulat prop de 2,5 milions de visites a la plataforma i aconseguit una mitjana mensual de 153 comandes. El preu mitjà de la comanda se situa en 51,52 euros i s’han venut més de 23.600 articles. En total, s’ha aconseguit una mitjana de quasi 8.000 euros en vendes al mes.

Cistella consisteix en una aplicació mòbil i una web (cistellacastello.org) que permet realitzar les compres en els comerços i mercats locals adherits agrupant totes les adquisicions realitzades en les diferents botigues en un únic enviament.

El regidor d’Innovació Comercial ha destacat que Cistella ha suposat un impuls per a avançar en la digitalització del comerç local gràcies a un servei d’acompanyament que ha posat a la disposició dels i les comerciants un nou canal de venda i promoció local. “La plataforma s’ha consolidat com un nou canal de venda per al comerç tradicional”, ha destacat.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 75 € l'any

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem