Castelló programa unes jornades de comerç amb l’arquitectura interior i exterior com a protagonistes de l’experiència de compra

  • La regidora d'Impuls Econòmic, Patricia Puerta, destaca la necessitat de “adaptar els comerços als reptes presents i futurs”

VilaWeb

Redacció

30.10.2017 - 16:32

Castelló acollirà les IX Jornades de Comerç els dies 7 i 14 de novembre, en una edició que enguany se centra en l’arquitectura interior i exterior com a elements clau no solament en la imatge del comerç sinó també en l’experiència de compra. La regidora d’Impuls de l’Activitat Econòmica, Patricia Puerta, i Francisco García, cap de l’àrea de Desenvolupament Empresarial de la Cambra de comerç, han presentat avui les jornades que comptaran amb la participació dels arquitectes Alejandro Gil i Ricardo Ors.

Aquestes jornades, de caràcter gratuït, van dirigides al xicotet comerç, empresaris, directius i propietaris de negocis que vulguen saber com pot repercuteix l’arquitectura interior i exterior en la imatge dels seus comerços, per a així fer-los més atractius als consumidors i així augmentar el benefici en els seus negocis, segons ha apuntat l’edil Patricia Puerta.

Les IX Jornades de Comerç organitzades per l’Ajuntament de Castelló i la Cambra de comerç tenen com a objectiu “facilitar eines als comerciants per a adaptar els seus negocis als reptes presents i futurs que han d’afrontar. Les dues sessions programades permetran analitzar les estratègies i tendències en l’interiorisme comercial, per a fer més atractiu el punt de venda i també a entendre que l’aparador és la finestra al públic del seu negoci”, ha explicat la regidora.

Per aquest motiu, Patricia Puerta ha animat al teixit comercial de la ciutat a sumar-se a aquesta iniciativa, que s’emmarca dins d’una proposta global per a dinamitzar el xicotet comerç.

Per la seua banda, Francisco García, cap de l’Àrea de Desenvolupament Empresarial de la Cambra de comerç, ha subratllat la importància de l’arquitectura interior i exterior “com a primera impressió en l’experiència de compra. Per aquest motiu, és clau que aquesta primera impressió siga positiva, ja que d’ella pot dependre la decisió que una persona entre o no en un comerç” i abasta aspectes com l’aparador, la distribució interior, la decoració, la façana, etcètera.

Alejandro Gil serà l’encarregat d’impartir la primera ponència, sota el títol ‘Com fer més atractiu el punt de venda. Estratègies i tendències en l’interiorisme comercial’ el dimarts 7 de novembre de 15:00 a 17:00 en la Cambra de comerç. Una setmana després, dimarts 14 de novembre, l’arquitecte Ricardo Ors impartirà la ponència ‘L’aparador: la finestra al públic del teu negoci’, en la qual s’abordarà com potenciar la imatge de la marca des del disseny arquitectònic dels punts de venda. L’horari també serà de 15:00 a 17:00 en la Cambra de comerç.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 6€ al mes

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem