02.07.2018 - 08:34
El Patronat Municipal de Turisme ha promocionat durant maig i juny la ciutat de Castelló com a destinació turística en capitals i ciutats amb connexió de tren Alvia amb la capital de la Plana. Madrid, Segovia, Valladolid, Palencia, León, Oviedo i Gijón han estat les ciutats escollides per a aquesta campanya de promoció turística, aprofitant que tenen connexió ferroviària amb Castelló a través de l’Alvia.
La presidenta del Patronat Municipal de Turisme, Patricia Puerta, ha destacat que “es tracta de la primera vegada que es realitza una campanya promocional d’aquest tipus en sis capitals de província a més de la ciutat de Gijón per a acostar les platges, el patrimoni, el clima o la gastronomia, entre altres atractius amb els quals explica la ciutat de Castelló”.
La campanya promocional s’ha realitzat just abans de l’estiu “amb l’objectiu de situar a Castelló com a destinació per a les vacances estivals”, ha apuntat la presidenta del Patronat i regidora de Turisme. L’acció ha permès acostar la campanya ‘Molt de Castelló per descobrir’, que a través de rutes guiades permet conèixer el patrimoni arqueològic; descobrir els racons més singulars de la ciutat a través de l’art urbà o l’atractiu marítim del Grau a través de la visita denominada Castelló d’a prop.
Aquestes rutes guiades per a descobrir Castelló han sigut el fil conductor d’aquesta primera campanya promocional en ciutats amb connexió ferroviària amb Castelló. L’edil Patricia Puerta ha explicat que la campanya ha consistit “en accions promocionals tant en les estacions de tren d’aquestes ciutats –de Madrid a Oviedo- com les seues places majors o altres espais urbans emblemàtics”.
La gastronomia, el clima, l’oferta comercial i els més de quatre quilòmetres de platges han sigut també elements clau en aquesta promoció que durant els mesos de maig i juny, just a les portes de l’estiu, han acostat Castelló com a destinació turística a Madrid, Segovia, Valladolid, Palencia, León, Oviedo i Gijón.